Kalória csökkenő és zsírvesztés

Meghatározza a zsírvesztést

Kalória csökkenő és zsírvesztés

Kalória csökkenő és zsírvesztés Írta: Tom Venuto Iron Magazine "Egyél reggelit, mint egy király, egyél ebédet, mint egy herceg, és egyél vacsorát, mint egy béna. Ez magában foglalja a következő meghatározza a zsírvesztést "Ne egyél sokat lefekvés előtt" "Ne egyél éjféli harapnivalókat" "Ne egyél semmit 19 óra után" "Ne egyél szénhidrátot éjszaka" " után ne egyél szénhidrátot" Én is úgy gondolom, hogy a könnyű éjszakai étkezés általában nagyon jó tanács azok számára, akik úgy tűnik hogy nem tud fogyni szoptatás közben zsírégetést keresnek, különösen azok számára, akik éjszaka inaktívak.

Sok nagy tekintélyű szakértő határozottan meghatározza a zsírvesztést javasolja, hogy kevesebbet fogyasszon éjszaka a zsírvesztés javítása érdekében, míg mások szerint csak a 24 órán át tartó "kalória a kalóriában és kalóriában van" számít.

A kritikusok szerint nevetséges egy bizonyos órában leállítani az étel bevitelét, vagy azt feltételezni, hogy a szénhidrátok zsírokká válnak éjszaka, mintha valamiféle éjszakai szénhidrátos gremlinek lennének arra várva, hogy a teliholdkor a kalóriák a zsírsejtekbe kerüljenek.

Azt javasolják, hogy ha reggel kevesebbet eszik, éjszaka pedig többet, akkor mindez "kiegyenlíti magát a nap végén". Amit biztosan tudunk, az az, hogy az energiaegyensúly törvénye a nap minden órájában velünk van - és ez mélyebben megfontolandó, amikor rájössz, hogy alvás közben a legkevesebb energiát elfogyasztjuk, és sokan az egész estét nézéssel töltik tévé.

Megtiszteltetés számomra, hogy interjút készítettem a sporttáplálkozási és dietetikus Dan Benardot PhD-vel, aki nagyon érdekes perspektívát adott nekünk erről. Benardot szerint a 24 órás energiamérlegben való gondolkodás súlyosan hibás és elavult fogalom lehet.

Piramis meghatározza a zsírvesztést

Azt mondja, hogy az energiamérleg régi modellje a kalóriákat összehasonlítja a kalóriákkal szemben, 24 órás egységekben. Azonban valójában az történik, hogy a tested percenként és óráról órára osztja az energiát, ahogyan a test szükségletei diktálják, nem valamilyen meghatározott 24 órás végpontnál.

Ezt a koncepciót hallottam először dr. Fred Hatfield körülbelül 15 évvel ezelőtt. Hatfield elmagyarázta, hogyan és miért kellene előre gondolkodnia a következő három órában, és ennek megfelelően módosítania az energiafogyasztást. Bár valójában nem új ötlet, dr. Tegyük fel, hogy a legtöbben hazajönnek a munkából, majd egész éjjel a TV előtt ülnek a kanapén.

Vajon okoz-e zsírvesztést az Adderall Hogyan lehet sokat fogyni az Adderallal?

Tegyük fel azt is, hogy az emberek többsége késő este, általábanvagy éjfél körül megy lefeküdni. Ezért az éjszakai idő az az időszak, amikor a legkevesebb energiát elfogyasztják. Ha ez igaz, akkor logikus azt javasolni, hogy éjszaka ne fogyasszon hatalmas mennyiségű kalóriát, különösen közvetlenül lefekvés előtt, mert ez felesleges üzemanyagot szolgáltatna, amikor nincs rá szükség.

Ennek meghatározza a zsírvesztést megnő a zsírraktározás valószínűsége. A napi energiamérleg szempontjából teljes értelme van annak a tanácsnak, hogy kevesebbet egyél éjszaka.

Természetesen azt is javasolja, hogy ha éjszaka edz, akkor ennél többet kellene enned éjszaka, hogy előzetesen támogasd ezt a tevékenységet, és hogy utána támogasd a gyógyulást.

meghatározza a zsírvesztést

Azok, akik egy 24 órás energiafogyasztási modellen ragadtak, azt mondanák, hogy az energiafogyasztás időzítése nem számít, amíg a napi összes kalória hiányban van. Próbálja ki ezt a tesztet vagy sem!

  1. Diétázás, zsírégetés okosan!
  2. Meg lehet-e célozni a zsírvesztést a test egyes részein?
  3. Kezdőlap Az Adderall zsírvesztést okoz?

Most hasonlítsa össze ezt UGYANA kalóriatartalmú étrenddel, 6 kis étkezéssel, étkezésenként körülbelül kalóriával, majd kissé módosítsa ezeket az étkezési méreteket, hogy edzés előtt és után egy kicsit többet, éjszaka később pedig valamivel kevesebbet essen.

Mindkettő napi kalória. De vajon fognak-e? Tényleg éjfélkor végez számítást, és összeadja a nap összesített összegét, mint egy üzletember, amikor éjjel bezárja a nyilvántartást? Sokkal logikusabb, hogy az energiát valós időben tárolják és az energiát valós időben égetik el, nem pedig minden 24 órás időszak végén számolják el.

A 24 órás energiamérleg csak egy módszer a kalóriák akadémiai rendezésére, hogy megértse meghatározza a zsírvesztést kényelmes időegységekben számolja meg.

Az Adderall zsírvesztést okoz?, Bevásárlólista.

Ennek megvan a maga haszna, mint például a napi kalóriabevitel kiszámításához az étlap tervezéséhez. Oké, de elég a kalóriákhoz, mi a helyzet az egyes makrotápanyagokkal?

meghatározza a zsírvesztést

Vannak, akik nem egyszerűen azt javasolják, hogy kevesebb kalóriát fogyasszanak éjszaka, hanem azt, hogy a kifejezetten a CARBS-ből vegye be a kalóriatartalmát, és ne egyenletesen az összes makrotápanyagot. Van benne valami? Nos, több elmélet is létezik.

Meg lehet-e célozni a zsírvesztést a test egyes részein?

A leggyakrabban idézett elmélet az inzulinhoz kapcsolódik. Éjjek éjjel? Úgy hallottam, hogy este hat óra után nem szabad szénhidrátot fogyasztanom. Beszéljük meg, hogy mi történik a testedben, ami miatt nem kedveli a szénhidrátokat éjszaka.

A kortizol, egy katabolikus hormon, éjszaka a legmagasabb. Ha a kortizol szintje megemelkedik, az izomsejtek inzulinérzékenysége csökken Ő mondta: - Még ömlesztés közben sem akarja elkezdeni a poptorták sálozását lefekvés előtt.

meghatározza a zsírvesztést

Izom inzulinérzékenységünk a nap múlásával csökken, ami azt jelenti, hogy nagyobb valószínűséggel generálunk nagy inzulinreakciót a szénhidrát beviteléből. Másként fogalmazva, hajlamosabbak vagyunk a zsírtömeg hipnotizálva fogyjon azáltal, hogy éjszakánként szénhidrátokat fogyasztunk, mert testünk nem kezeli olyan jól az inzulin hormont, mint a nap elején. Az ilyen tanácsok eredményeként a testépítő és fitnesz közösségben elhangzott az a hír, hogy kevesebb szénhidrátot kell enned éjszaka.

Nem ismerek egyetlen táplálkozási vagy képzési szakértőt sem, aki nem ért egyet azzal, hogy az inzulinkezelés és az inzulinérzékenység javítása nem hatékony megközelítés a testzsír kezelésében.

Piramis meghatározza a zsírvesztést. Adepex fogyókúra, Arbonne 8. ábra fogyókúrás program

Azonban csak méltányos rámutatni arra, hogy nem minden tudós egyetért abban, hogy az top 5 fogyókúra szénhidrátvágásnak bármilyen tényleges hatása lesz a zsírvesztésre, az általa létrehozott további kalóriahián kívül.

Benardot például nem gondolja, hogy sok minden van benne. Azt mondja, hogy különösen a testedzőknek és a sportolóknak általában kiváló a glikémiás kontrolljuk, ezért a makrotápanyagok arányának nem lehet annyira nagy jelentőségű kérdése, mint a teljes energiaegyensúlynak az adott idő energiaigényével és az étkezési gyakorisággal 3 óránként enni.

Vegye figyelembe azt is, hogy ez nem feltétlenül meghatározza a zsírvesztést azt, hogy éjszaka semmit ne egyen; ez egyszerűen azt jelentheti, hogy kisebb ételeket eszik, vagy a sovány fehérjét és a zöld zöldségeket vagy egy kis fehérjeturmixot hangsúlyozzák éjszaka.

Adepex fogyókúra, Arbonne 8. Www diétás tabletták phentermine com- Www diétás tabletták phentermine com Mielőtt elkezdené használni a lorcaserint és az adipex diétás tablettát, gondosan olvassa el a betegtájékoztatót, ha kezelőorvosától rendelkezésre állnak a felhasználói információk, amikor újratöltést kap.

Számos program javasol egy meghatározott időpontot, amikor meg kell ennie a nap utolsó étkezését. Javaslom azonban, hogy kerülje el az abszolút határidőt, például "nincs étel vagy nincs szénhidrát 18 óra után stb. Személyre szabottabb javaslat az étkezés elfogyasztásának leállítása 3 órával lefekvés előtt, ha praktikus és lehetséges.

meghatározza a zsírvesztést

Például, ha este 6-kor eszik vacsorát, de éjfélig nem megy lefeküdni, akkor van értelme egy kis -as étkezésnek vagy harapnivalónak, de tartsa könnyűnek, lehetőleg sovány fehérjének, és ne ragadja meg a hűtőszekrényt kor.