Így égess zsírt!

Éget e zsíréget

A fogyás és a zsírégetés kapcsán sokaknak a kardio-mozgásformák jutnak eszükbe, mint például a futás.

fogyni úgy érzi, szexisebb

Ez az aerob mozgásforma remekül fejleszti az állóképességet, és a mentális egészségnek is jót tesz. Ugyanakkor nem elég ahhoz, hogy formás kontúrt és tónusos muszklikat adjon a pepsi fogyni. Mindenekelőtt fontos tisztában lenni az alapokkal: a szervezetünk a szénhidrátokból, zsírokból és fehérjékből képes energiát nyerni, de az, hogy melyik szakaszban melyikhez nyúl a test, azaz melyiket kezdi el nagyobb arányban használni, az a mozgásformától is függ.

Melyik mozgás égeti legjobban a zsírt?

nem tud fogyni ibs sel

Egy aerob mozgás során a test több szakaszon átmegy, mielőtt arra a pontra érne, ahol a zsírégetés effektíven beindul. A szervezet először a könnyen hozzáférhető szénhidrátokat kezdi lebontani, ezek fogytán kezdi el termelni azt a szükséges oxigénmennyiséget, ami a zsírok lebontásához kell.

fogyni egészséges módon esszé

A zsírok elégetése a maximális teljesítmény százalékánál éri el a csúcsot, és onnan rohamosan csökken, azaz utána az izmokat kezdi el bontani, ezért a hosszabban, fél óránál tovább végzett éget e zsíréget kifejezetten nem ajánlott a zsírvesztéshez. Minél kevesebb az izom, annál lassabb lesz a kalóriaégetés, és minél több van belőle, annál gyorsabban pörög az anyagcsere.

az időskori fogyás oka

A legjobb zsírégető edzések tehát azok, melyek támogatják az izmok megtartását, amiben a megfelelő fehérjefogyasztás is sokat segít. Az erősítő sportok és súlyzós edzések remek választást jelenthetnek, az edzés után a szervezet nyugalmi állapotban is éget e zsíréget kalóriát éget el, mint a zsír, egy erősítés után a nyugalmi anyagcsere akár 38 órán át is pöröghet!

álmatlanságot okozó zsírégető

Magas intenzitású szakaszos edzés: HIIT Bizonyítottan a legjobb zsírégető mozgásforma, ugyanis nemcsak a pörgős intenzív szakaszokban faragja le a párnákat, hanem a pihenőszakaszokban is ég a zsír. Tanulmányok kimutatták, hogy a hagyományos, monoton aerob edzésekkel szemben a HIIT-edzés rövidebb idő alatt nagyobb mennyiségű zsírt tud elégetni energiaként.

15 PERC HIIT EDZÉS! 100% ZSÍRÉGETÉS!

Fontos, hogy a HIIT-edzés kezdőknek nem ajánlott, jó erőnlét és közepes állóképesség kell hozzá. A gyakorlatokat 30 másodpercig végezd, majd iktass be 10 másodperc pihenőidőt minden szakasz után! Öt sorozatot végezz belőlük heti három alkalommal!

mzt zsírégetés