Az étkezés elhagyása segíthet a fogyásban. Gluténmentes étrend: segíthet a fogyásban?! | Peak girl

Az étkezés kihagyása segíti a fogyást

az étkezés kihagyása segíti a fogyást

Ha zsírt szeretnél leadni, ahhoz csak annyi kell, hogy kevesebb kalóriát vigyél be a nap folyamán elfogyasztott ételekből, mint amennyit a tested felhasznál saját működtetése és a mozgás során, így az energiahiányt a szervezet zsírból kénytelen fedezni.

Logikusnak tűnhet, hogy a napi kalóriák számát az étkezés kihagyása segíti a fogyást csökkentsd, hogy egészen egyszerűen kiiktatsz egy olyan étkezést, amit korábban rendszeresen fogyasztottál.

Az étkezések kihagyása segít a fogyásban -5 kg 3 nap alatt!?

A legtöbben, akik így döntenek, például a vacsora elhagyásával próbálnak meg fogyni. Ennek a módszernek azonban több hátulütője is van.

az étkezés kihagyása segíti a fogyást

Fogyás a vacsora elhagyásával Ha te is azok közé tartozol, akik jókora vacsorát fogyasztanak el, akkor akár a nap súlycsökkenés mérések korrózióban étkezése során vagy akár kalóriát is bevihetsz. Amennyiben ezt teljes mértékben sikerülne egyszerűen kihúzni az étrendedből, egyenletesen heti fél-egy kilót is tudnál fogyni.

az étkezés kihagyása segíti a fogyást

Ez azonban csakis akkor működik, ha a vacsora elhagyásával kiiktatott kalóriákat nem pótolod reggelinél, ebéd közben és a nassolások alkalmával. Ez pedig egyáltalán nem egyszerű.

A TRÜKK AZ ÁLOMTESTHEZ

A vacsora kihagyásával este éhesen, alacsony vércukorszinttel fekszel le. Reggelre pedig valószínűleg ugyancsak éhesen, az édes ízt kívánva kelsz fel. Ha ezután sok-sok gyors felszívódású szénhidrátot eszel - például egy péksütit - azzal hamar megdobod a vércukorszintedet, ami nemsokára újra visszaesik, így már délelőtt nassolni szeretnél.

Az étkezés kihagyása segíthet a fogyásban, Leleplezzük a reggeli szerepét a fogyásban

Ugyanez azonban akkor is előfordulhat, ha jó minőségű reggelit választasz, ám a lassú felszívódású szénhidrátok nem emelik meg a nagyon alacsony szintről eléggé egyszerre a vércukorszintedet, így nem tűnik kielégítőnek az étkezés, és ismét enni szeretnél hamarosan. Még ha a délelőttöt át is vészeled, ebédre újra farkaséhes leszel.

az étkezés kihagyása segíti a fogyást

A vacsora elhagyásával ugyan kiiktatsz néhány kalóriát, de ettől a szervezeted vitamin- ásványi anyag- és más tápanyagigénye nem csökken. Ha kevesebb ételből étrendi változtatás nélkül próbálod ezt fedezni tartósan, az könnyen hiánybetegségekhez vezetmelyek egy része szintén fokozott étvágy formájában nyilvánul meg.

Az étkezés kihagyása Fogyni

Ezek eredményeként a vacsora elhagyása koplalásnak tűnhet. Ugyan lehetséges, hogy megszabadulsz vele néhány kilótól, ám alig várod majd, hogy a diétát abbahagyhasd.

az étkezés kihagyása segíti a fogyást

Amint pedig újra elkezdesz vacsorázni, hamar visszakúsznak a plusz kilók, és beindul a jojó-effektus.